♥ 1 år ♥

Blunder och jag fyller ett år idag:) Inte klokt så fort tiden går..men jag är glad att jag delar min tid med Blunder:) Vid den här tiden förra året var vi på vår andra dejt. Inte hade jag kunnat ana att jag ett år senare skulle sitta i vårt gemensamma hem och spela Wii. Men jag älskar det:) Och jag älskar honom. Känner mig otroligt lyckligt lottad som funnit världens bästa kille. Alla sånger han skriver, all kärlek jag får..vet inte vad jag gjort för att förtjäna Blunder men hoppas att det aldrig tar slut. Aldrig. Här kan du lyssna på Blunders första kärleksförklaring till mig.


Kommentarer
Postat av: Blunder

Du är världens bästa. Älskar dig!

2009-12-14 @ 13:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0