21.53

Åh en sån mysig och slö söndag det har varit. Blunder och jag gick ett par timmar på Fredriksdals julmarknad i eftermiddags och nu slappar vi framför tv:n..Tror t.o.m. att Blunder har somnat..? Bara två hela veckor kvar att jobba nu, sedan blir det lite..inte mycket, men lite julledigt. Så efterlängtat!♥ Har kommit igång med min klappjakt till nära och kära också, men kan tyvärr inte avslöja några julklappsinköp här då de flesta av dem läser min blogg:) Men roligt är det, och jag är riktigt nöjd med mina klappar so far:) Nästa helg är det Lucia och även min och Blunders 1års dag.♥ Får se vad vi hittar på då:)

Nu ska jag slappa vidare, har på känn att det snart blir sängen för min del..är rätt slut faktiskt:)
Kram på er!
Lucy


Söndagsmys

Kommentarer
Postat av: Marielle

var gärna med och tävla om ett valfritt smycke från by M's vinterkollektion på min blogg!



http://mariellep.blogg.se/2009/december/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-by-ms-vin.html#comment



kram

2009-12-07 @ 07:45:58
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0