Dejt hos Ronald

God kväll!:)
Skyndade hem för ungefär en timme sedan. Har tvättid ikväll och ville komma igång så fort som möjligt. Väntar nu på att första maskinerna ska bli klara så det kan hängas på tork. Därefter ska jag träffa Dancing Queen hos Ronald McDonald. Är sjukt sugen på hamburgare! Blir antingen en QP eller en McFeast, har inte bestämt mig riktigt..
Vilken är din favorit på Donkken?

Ska springa ner och kolla om tvätten är klar nu..
Ha en mysig tisdagskväll!♥


Jag träffade Roland i Alanya 2007 och frågade lite blygt
om han ville vara med på foto med mig.
Det ville han;)

Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja vi ska också vara hos mina föräldrar men jag var bara tvungen att ha en gran nu för att få upp julstämningen :D å det funkade ;)

2009-12-08 @ 21:46:32
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: f

tackar :D

2009-12-08 @ 22:03:23
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0