Hata Cdwow!

Här har jag gått och väntat i dagar, dryga veckan nu faktiskt på min brors julklapp. Beställde den från Cdwow den 16 december och den skulle levereras samma vecka. När det inte kom någonting i slutet av förra veckan skickade jag ett mail och efterlyste min order. Fick inget svar..inget nummer finns det att ringa heller. Så vaknar jag upp idag, dagen före julafton till ett mail från Företaget-med-nollkoll-på-service-och-sunt-förnuft där det heter att de fått AVBESTÄLLA min order då varan is temporarly out of stock (!) Det visste man inte den 16-17:e december eller?? Surt att behöva ut och leta idag efter en likvärdig julklapp. Ett och annat har jag lärt mig iaf, kommer aldrig mer att chansa på en beställning från Cdwow.

Blä för dem!:(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0