Indian

Då bär det snart iväg till Köpenhamn!:) Är riktigt shoppingsugen så hoppas att jag hittar en massa fina grejer. Kanske en och annan extra julklapp också? Jag är egentligen klar med mina julklappar men trillar jag över något klockrent idag som skulle passa någon av mina nära och kära så lär jag falla för frestelsen och slå till:)

Lägger upp ett klipp nedan från konserten i lördags som Blunder filmade. Det är nytt material från Laleh som lär vara med på nästa skiva, "Indian" heter låten. Alla söta läsare som inte diggar Laleh så som jag gör, jag hoppas att ni står ut med mina inlägg just nu. Jag kan inte hålla tillbaka när det gäller henne:)

Hoppas att Du får en lika underbar måndag som jag räknar med att jag kommer att få!:)♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0