Dressed for success...?

Onsdagkväll, jag och Blunder är nyss hemkomna från en god middag hos mamma ♥. Hon hjälpte mig att lägga upp min klänning som jag ska ha på fredag när det vankas julfest med jobbet. En svart satinklänning blir det, klassisk och enkel. För att göra outfiten lite roligare (rockigare?:) har jag köpt ett par svarta strumpbyxor med silvernitar på. Matchar dessutom skorna perfekt:)

Mycket möjligt att jag kör på denna kombination även till julafton. Men till nyår blir det nog andra bullar..
Har du investerat i en ny outfit inför skolavslutningen, julfesten och/eller julhelgen?



Den lilla svarta, en silvergrå bolero och partyväskan från PUMA


Rosa eller svart på fötterna?

Kan ju avslöja att jag kör på de svarta på fredag, men tycker
att de rosa är söta som socker också..kanske gör sig bättre på ett par bruna fötter till sommaren dock:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0