Madonna vs. LucyVida

Så fick vi det konstaterat. Jag ska ALDRIG klippa mig kort och permanenta håret. Jag lovar:)  Lustigt att något som ser så RÄTT ut på Madonna kan bli lika FEL på en annan. Ok, det finns en "hårfin" skillnad hehe..Madonna är superstjärna och kan köpa sig till vilket utseende som helst och få det att se coolt ut. Såna som jag får nöja sig med att kopiera hennes stil och i bästa fall få ett resultat som nedan, en töntig tant med krulligt hår som snarare för tankarna till Susan Boyle än the Queen of Pop:)


Vem föredrar du, kopian eller originalet?
;)




Kommentarer
Postat av: Carin

Ehh.. har alltid tyckt att du borde klippa dig kort och permanenta håret :P eller inte.. nej.. inte :)

2009-12-28 @ 23:11:25
Postat av: Mr.Strong

Mycket vackert! Ha det så på nyår, annars blir jag besviken ;)

Kram

2009-12-29 @ 16:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0