Mellandagsrea

Så var det dags för den årliga mellandagsrean. Förr tyckte jag att det var "jättekul" att springa runt och fynda, trängas bland folk i butikerna och stå och köa i timmar för att komma hem med kläder som jag egentligen inte behövde. Nu har jag inte tålamod till det längre, tycker dessutom att det förlorat sin charm helt. Många butiker hänger fram gammalt skräp och sätter röda lappar på istället för att rea ut höst och vinterkollektionen till bra priser. I år ska jag dock göra ett försök igen och gå på rean, men tänker bara besöka en butik, NoaNoa. De brukar rea ut i stort sett hela vintersortimentet till 30-50%. Kan tänka mig en söt vardagsklänning eller ett par schyssta sjalar. Får se vad jag kommer över:)

Går Du på mellandagsrean?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0