♥ Äntligen en ny stjärna som är här för att stanna ♥

Jag bara fortsätter att falla och falla för Lady GaGa i takt med att hon fortsätter att leverera hit efter hit. Och det grymma är att det blir bara bättre och bättre också. När jag såg hennes framförande av Paparazzi (sista minuten är HELT FENOMENAL!) från VMA 2009, då var det klart. Det var då hon vann min uppmärksamhet och mitt hjärta på riktigt. Så mycket drama, underhållning och kvalitet kombinerat med en stark låt dessutom är ganska sällsynt i dagens MTV-galor och andra liknande musiksammanhang. Jag var mäkta imponerad då och GaGa fortsätter som sagt att göra intryck på mig. Det som gör Lady GaGa så intressant och unik är att hon har hela paketet. Hon kan konsten att leverera bra musik, snygga, coola och påkostade musikvideos och samtidigt bibehålla en viss mystik kring sin image och personlighet. Hon sticker helt enkelt ut bland alla dagsländor på stjärnhimlen och en varaktig artist är SÅ EFTERLÄNGTAD just nu. Som sagt, I keep on falling för Fröken GaGa, och jag tror faktiskt att hon är här för att stanna ett bra tag.. Iallafall om hon upprätthåller sitt "Pokerface "och fortsätter att spela sina kort rätt;)

Kolla in och lyssna på hennes senaste underverk, "Bad romance" som faktiskt är snäppet starkare än "Paparazzi". Hur ska GaGa toppa det här i kommande projekt?? Hon hittar säkert ett sätt..


I want your love and I want your revenge
You and me could write a bad romance

Kommentarer
Postat av: evelinaerikssn §

den e bra! :D

http://sannakaiisson.blogg.se/2009/november/veckans-blogg-rosttime.html#comment rösta på mig nummer tre tack :D

2009-11-11 @ 22:32:06
URL: http://evelinaerikssn.blogg.se/
Postat av: F R I D A M [freedom]

Tycker att hon gjort bättre än bad romance ;)



2009-11-12 @ 08:12:55
URL: http://fridam.se
Postat av: MISSEXTRA

Allt bra idag?:)

2009-11-12 @ 16:57:15
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0