Diamonds are a girl's best friend?

Hmm, fastnade framför "The Hills" igårkväll, mitt i avsnittet där Heidi får sin Spencer på riktigt (?) Kan inte bestämma mig för vad jag tycker om hennes bröllopsklänning. Är den too much med alla smycken som hon bär till eller inte?

Heidi är väl The American Dream personifierad, iallafall bland alla yngre tittare. Och finns det något bättre tillfälle att visa upp det på än sin (tredje..) bröllopsdag? Äh, jag ska inte låta så bitter. Jag tycker faktiskt att hon är jättesöt som brud oavsett om det är ett fejkbröllop eller inte. Själv kommer jag dock att välja en mer avskalad look med små detaljer och mindre accessoarer när/om det blir min tur att gifta mig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0