One..two..three

Ännu en lördagkväll då jag och Blunder ligger utslagna i soffan. Inte bra det här:) Men så fint det har blivit här nu. En cool mix av Blunders och mina möbler har växt fram i ett par månader nu och med soffan på plats kan vi konstatera att vi båda är grymt nöjda med resultatet! Kommer lite bilder här så småningom men har ingen ork just nu hehe..Lite jobb finns det kvar att göra i Blunders lägenhet. En del möbler som ska säljas av, och sen är det besiktning och städning av lägenheten. Kommer att kännas så skönt när allting är helt klart och över!

Trots att jag är trött i hela kroppen och har värk i varenda muskel just nu så längtar jag ändå efter mina tjejer, Mr. Strong och lite partaj ♥ Aja, det kommer fler helger..I väntan på party ser jag tillbaka på gamla partybilder och förgyller min blogg med ett par godingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0