Idolsnack

Och MaryJet fortsätter att göra mig besviken i Idol. Satte hon "Ängeln i rummet" igår? Såklart inte, men hon verkar ha en fin kärlek med sin flickvän, åtminstone när kamerorna är på:) Det gjorde ingenting att Reza åkte ut, det kändes rätt på något vis. Kvällens bisarraste kommentar var när Martin Stenmarck, efter Calles hyllning till sin mamma med "Your song", säger att han vill vara just Calles mamma..Hmm, personligen hade jag nog valt att ge positiv feedback med andra ord för det där lät bara underligt i mina öron.

Tove var vinnaren igår, med sin tolkning av Ted Gärdestads "Himlen är oskyldigt blå". En ganska lätt match egentligen med tanke på att hon är den av de kvarvarande deltagarna som med mest trovärdighet levererar någon form av känsla och berör, vilket framträdande hon än gör. Låt de andra vargarna slåss om den ena finalplatsen, Tove förtjänar en plats direkt till finalen i Idol 2009.


 


Kommentarer
Postat av: Annie

Lätt att Tove måste få en plats i finalen!



Jag tror på Tove & Erik i en final.

2009-11-21 @ 19:36:37
URL: http://anniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0