Keep on moving...in

Nu är det fredagsmys..eller snart iallafall:) Sitter och väntar på att Blunder ska komma hem så vi kan köpa pizza och lite godis till Idol. En riktig myskväll i soffan stundar, skönt det:) Har rätt så mycket att stå i imorgon. Blir ännu en helg som går i flyttlassets tecken. Men nu kan vi iallafall se slutet på allt slit. Kommer ni ihåg mina tankar och nojor kring allt det här i början?:) (Läs här) Anyway, jag har sålt min soffa i veckan och imorgon förmiddag kommer köparen och hämtar den. Efter det hämtar vi Blunders soffa och de sista prylarna som ska med från hans lägenhet. Vi lär ha att göra hela dagen och en bit in på kvällen..:) Men ikväll orkar jag inte tänka på allt jobb som väntar, utan tänker bara njuta av att det är fredag♥.


Moving into my heart and into my soul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0