Vinylskivor och vampyrer

Uh vilken typisk tråkig måndag det har varit. Men nu efter jobb väntar bättre saker:) Min duktige Blunder kör inom sin lägenhet och fortsätter hämta hit lite prylar som vi ska ha hos oss, bl.a. en supersnygg retrobänk som vi ska ha hans lika coola Lp-spelare på:) Det ska bli så grymt att kunna spela vinyl igen! Jag har inte hört det knastrande härliga ljudet sedan jag bodde hemma. Hade en riktigt gammal, ful och dåligt fungerande Lp-spelare i mitt rum. Den fick INTE följa med när jag flyttade hemifrån kan jag säga;) Men nu blir det nytt liv i mina gamla skivor och singlar!

Ska även hinna med att hämta ut våra biljetter till New Moon som vi ska se nästa måndag. Det blir inte att vi går och ser premiären på fredag, men man kan inte få allt...och den som väntar på något gott:) Är vääääldigt spänd på uppföljaren! Här kan du se trailern till New Moon ♥



Reality bites



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0