Det här var väl inte direkt väntat?

Så var det officiellt. Det blir tre programledare i nästa års Melodifestival; Måns Zelmerlöw, Christine Meltzer och Dolph Lundgren. Det var väl en minst sagt otippad trio? Jag känner mig i dagsläget väldigt tveksam till denna kombination, men visst det kan bli en flip...eller en jätteflopp. Antingen eller:) Min första tanke var dock, shit va Petra Mede måste känna sig ....brädad och DISSAD (!). För det första så blir hon inte tillfrågad att hålla i festivalen ett andra år och för det andra så blir hon ersatt av Dolph Lundgren. Vilket skämt:) Jag kommer dock inte att sakna Mede och hennes alltför snabba jargong i tv-rutan. Bert Karlsson slog verkligen huvudet på spiken i "Roast på Berns" när han totalsågade Mede och menade på att hon har förstört Melodifestivalen och att hon pratar alldeles för fort (!).

Kanske blir Zelmerlöw, Meltzer och Lundgren en succé. Vad tror Du?
Själv tror jag att radarparet Carolina Gynning och Carina Berg hade kunnat sätta mer färg på showen. Men visst Berg är ju hemma med bebis nu.. Men till ett annat år kanske? Eller varför inte rent av Christian Luuk och Carina Berg? Det hade väl varit LAGOM folkligt och sockersött för SchlagerSverige?;)



Triss i ess - Zelmerlöw, Meltzer & Lundgren
KOM TILLBAKA MEDE, ALLT ÄR FÖRLÅTET!!

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! nu är jag tillbaks med bloggandet och hoppades på att ni kunde ta er en titt!



ha en fortsatt trevlig kväll! :)

2009-11-11 @ 02:11:49
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0