Tågge goes to Hollywood?

Åh jag är så glad och spänd just nu:) Min käre bror Ace har jobbat hårt i helgen. Jag skrev ut tre exemplar av mitt barnboksmanus till honom och han har lyckats "prata för" alla tre och han fick goda vibbar från samtliga förlag som han presenterade det för:) Nu vilar alltså mitt manus i händerna på två större bokförlag och ett mindre..Och jag bara hoppas att någon (helst alla tre såklart:) hör av sig. Tänk att få lite feedback på det jag skrivit! Det skulle vara guld värt och så lycklig jag skulle bli!♥


Hmm..får hem och leta fler bilder hos mamma.
Detta är visst den enda bilden jag har i mitt fotoarkiv på min lille Tågge.
Här tillsammans med en vääääldigt ung och söt Jovigirl:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0