Walk like an Egyptian

Jag är helt slut. Har suttit och finslipat det sista på mitt manus de senaste timmarna och nu börjar det bli dags att sussa.. Var just inne som hastigast på Apollos sida och kollade på bilderna dit jag och Blunder ska åka i februari när jag fyller år. 22 grader, sol och bad i Egypten verkar inte helt fel när vi pratar om en av de tråkigaste månaderna på hemmaplan. Jag kommer att drömma ljuva drömmar inatt tror jag:)

Sov gott och dröm sött du med!♥


Här ska vi bo...nära havet♥                                         Och här ska vi bada...♥♥♥

Kommentarer
Postat av: SANNASANNASANNA

SV: haha roligt ;) det blir till att svara på kommentarer största delen av kvällen, sen kommer nog killen hit lite senare :)



Vad tycker du om Paow´s fina hår? ;o



KRAM

2009-11-03 @ 19:41:25
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0