Det märks att det är måndag..

..när man äter nudlar till middag. Japp, får skylla mig själv som är ute och svirar och bränner en massa pengar när det är helg, måste ju balanseras på något sätt så här har ni min meny för kvällen, lyxigare än såhär blir det inte.. Iallafall inte idag. Drömmer dock redan om kommande fredags restaurangbesök som kommer att innefatta minst två rätter, varav desserten lutar åt en himmelsk Tobleronefondue med vaniljglass..♥

För att inte tala om helgens stundande aktiviteter.. Blunder och jag slår på stort nu när vi firar 10 månader..
mer om det får ni veta när det närmar sig. Jag får leva på mina drömmar och nöja mig med mina nudlar,
for now:)




Kvällens meny:
Currynudlar med en touch av basilika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0