Idolerna håller inte måttet

Åh, jag som hade såna förväntningar på kvällens Idol, rocktema och allt ju. Överlag tycker jag dock att hela kvällen utvecklades till ett enda stort GÄSP..Inte ens Tove lyckades lyfta taket med sin charm idag. Alla kändes så medelmåttiga och tråkiga..Och så har vi Mariette som väljer att sjunga No Doubts "Just a girl" fastän hon är allt annat än just det, A GIRL...och utan ett uns av Gwen Stefanis charm, utstrålning och lekfullhet. Calle är inte ens värd en kommentar egentligen. Alla säger att det här var "hans tema". Men nu har vi ändå kommit in på tredje fredagsfinalen och har man fortfarande problem med att komma ihåg texten till den låt man valt att framföra, vilket Calle alltid har, då har man inte i Idol att göra. Bra att rätt person åkte ut i duellen ikväll iallafall. Eddie förtjänade att vara kvar. Nicklas höll inte ända fram.

Vem tycker du ska vinna Idol 2009?


Bye bye Nicklas

Kommentarer
Postat av: Asall

Håller med. Idol iår suger.. jämfört me de andra åren.



Tove ska vinna.. eller jag vet inte. har inte kollat på alla. Eddie är OK och Rabih gillar jag. Han har scencharm. Och man gillar varje gång han sjunger, även om han bara weilar.

2009-10-28 @ 00:22:34
URL: http://htp://simplifiedthoughts.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rabih :)

2009-10-28 @ 00:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0