♥Happy Birthday Lola!♥

Känns som världens längsta onsdag idag. På jobbet segade sig timmarna fram trots att jag hade fullt upp, därefter drog jag direkt till badhuset för att simma mina längder. Kan verkligen rekommendera det till alla som känner sig stressade i skolan eller på jobbet. När man simmar hinner man rensa huvudet, tankarna hamnar på plats igen på något vis. Bastun som väntar efteråt gör det ju inte heller mindre motiverande att ta sig dit:)

Trots att det varit en låååång dag för mig är det inte vilken onsdag som helst, inte för Lourdes iallafall. MiniMadonna fyller 13 år idag...vilket säger mer om min ålder än vad jag egentligen är villig att erkänna:)
Grattis säger jag till Miss Lola.
♥Hon lyser verkligen♥


 

Liten har blivit stor...

 



Kommentarer
Postat av: beatrice

vill du ha fler besökare till din blogg? bli medlem här då :) helt gratis , både att bli medlem och att få besökare :) http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=beatriice

2009-10-14 @ 22:19:14
URL: http://beatricelindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0