Lyckoängel

Jag har gått och förälskat mig i den här ängeln. Så himla fint halssmycke, och användbart både till vardags och vid festligheter. Det är Carolina Gynnings mamma Agneta som är designer. Förstår ju nu var Carolina har fått sin kreativa ådra och begåvning ifrån om man säger så:) Agneta gör även superfina skulpturer. Jag skulle inte ha något emot att besöka hennes ateljé i Limhamn.. finns nog massor av inspiration att hämta där!

Är nog dags att göra lite nätshopping nu, det är ju ändå fredag..:) ♥





Hård och mjuk på en och samma gång på något vis,
precis som jag..:)


Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, fin. =)

Vad kostar den?

2009-10-09 @ 13:55:26
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Lucy

Den kostar 900 kr + 50 kr för frakt!



Lucy

2009-10-09 @ 13:58:35
Postat av: Leia

Visst kunde det varit värre, fast det var rätt dyrt ändå. Och väldigt fint. =)

2009-10-09 @ 15:15:03
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0