Parkas i vinter?

Förra veckan satt jag och surfade runt, på jakt efter en ny och varmare vinterjacka. Vilken djungel jag gav mig in i:) Men fastnade ändå för den här mörkblå parkasen från Stadium. Som den stressade kontorsråttan jag är tackar jag min lyckliga stjärna för att det finns nätshopping. Att glida runt på stan och drömma sig bort i skyltfönsterna och de fysiska butikerna är självklart så mycket charmigare än att välja ut sin "drömjacka" i den virtuella sfären. Men vad gör man när tiden inte riktigt räcker till..?

Parkasen ligger nu och väntar på mig på Hemköp, ska hämta ut den imorgon så får vi se om det blir hiss eller diss på den..:)

Nu blir det först lite Linda Skugge, sen zzzz..tätt intill min sötnos ♥

 

Parkas eller inte...that's the question


Kommentarer
Postat av: Hilea

Vill du rösta på mig?? Vore jättesnällt. Kommer även att välja ut en läsare som får följa med om jag får biljetterna=)



http://www.tv4.se/1.1173520?i=231

2009-10-07 @ 23:41:12
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0