Rullstols-Sigge räddar min dag ♥

När jag inte mår riktigt bra försöker jag tänka på saker som gör mig galet glad, allt för att om så bara för några sekunder eller minuter kunna glömma och förtränga det som gör ont eller trycker mig. Det låter som en klyscha rakt av, och det är det väl också. Men klyschor är bra ibland..särskilt när de fungerar.

Det här klippet har du kanske redan sett, det har ju några år på nacken. Men det är så sjukt och galet roligt att jag skrattar lika gott åt det fortfarande. Personen som har lagt på texten till detta Pinguavsnitt förtjänar lätt ett pris om inte två. Han eller hon har förgyllt många förfester hos oss vill jag lova:)



I ♥ PINGU :)


Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

den nya tjejen ha kommit upp :)

2009-10-20 @ 17:54:50
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0