Vilken Idol Miss..

Det här känns ju lite konstigt och framförallt oväntat. Att Karolina var den första som fick lämna Idol. Jag trodde faktiskt att hon skulle vara med i toppstriden i december. Visst, jag kan hålla med om att hon gjorde en ganska så usel tolkning av Lady Gaga igår, men hon har ju så mycket mer att ge. På sikt är hon så mycket intressantare än både Eddie, Rabih..och för att inte tala om CAMILLA. Att folk röstar på det sistnämnda esset är ju en komedi i sig:) Men vem vet, kanske håller vi på att se en ny schlagerpingla födas?

Tove levererade iallafall och fortsätter att växa och imponera. Och Karolina hade lätt coolaste outfiten, vet att hon blev ganska så dissad för den vilket är helt obegripligt. Jag tycker att hon såg ut som en stjärna.


En lysande Karolina
Kanske too much för svenska folket..?



Kommentarer
Postat av: Elin - vägen tillbaka efter en våldtäkt

Jag tycker att hon gjorde ett övertramp när hon kopierade It's a mans world (auileras framträdande - youtuba det) in till minsta rörelse. Inte ok! Däremot ska hon ha cred för outfiten! Så jävla bra!!



Och Camilla - ja, hon sjunger schlager och gör allt fel, men hon känns i alla fall genuin och trevlig, Karolina kändes bara falsk för mig.



Men det är bara min åsikt! :)

2009-10-13 @ 22:47:43
URL: http://whoframedjoanna.bloggsida.se
Postat av: Lucy

I hear you:)

Tack för din åsikt, mer sånt!:)



Kram Lucy

2009-10-13 @ 23:01:30
URL: http://lucyvida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0