What to do on a lazy Sunday afternoon..?

Åh vilken härligt slapp söndag det är.. Känner att jag verkligen fått tillfälle att återhämta mig från all vardagsstress denna helgen, och förkylningen är snart ett minne blott:) Överlag så är mitt jobb super och det är roligt att få jobba för ett varumärke med så lång historia och som jag själv tror på så starkt och kan identifiera mig med.

MEN ibland blir det bara för mycket och jag känner då att jag inte kan andas riktigt..NÄR DET INTE FINNS TILLRÄCKLIGT MED TID. När jag inte klarar att prestera fullt ut, när jag vet att jag kan göra så mycket bättre ifrån mig än vad jag gör...då får jag inte luft. När jag känner att jag är på väg att drunkna och sugas ner i mitt dåliga självförtroende som då och då kommer och knackar på.. Då är det skönt att veta att det finns små energikällor lite varstans att tillgå.

Eftersom jag inte klarar av att andas på jobbet just nu, gjorde vi en liten mysig söndagsutflykt till Pålsjö idag. Det är lustigt, men där finns det gott om allting som jag inte hittar i min vardag just nu. Tid för mig själv, tid för att reflektera, tid för VARANDRA, tid för att andas..
Pålsjö är magiskt:)



Än finns det tid!:) Det är vi som bestämmer..


Kommentarer
Postat av: emmelist

klart det funkar! kanske låter löjligt men det funkar faktiskt!



tack tack!

2009-09-20 @ 17:58:55
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Ace

Det är vi som bestämmer. Det här är inte allt som finns.

2009-09-20 @ 18:52:58
Postat av: vesna

söta bilder :)

2009-09-20 @ 22:32:27
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0