28 juni 2000

Ur "Kära Dagbok":

28 juni, 2000:

Rhodos, Rhodos,
mitt älskade Rhodos..
Jag och Dancing Queen återvände till vårt hjärta den 4 juni.
Allt underbart är dock verkligen kort, en vecka går så fort.
Jag trodde att jag träffade kärleken där.
Gjorde jag det?
Jag vet inte svaret själv.
Kanske har jag kärleken här hemma, vem vet..
Jag tänker iallafall ta reda på det.
Dancing Queen och jag återvänder till Rhodos den 29 juli.
Jag räknar nästan sekunderna..
Det känns inte som att jag har någonting kvar här.
Mitt hjärta drömmer sig bort till Spanien i höst.
Jag ska försöka förverkliga mina drömmar.
Undrar bara vilken roll J spelar i mitt liv och hur det kommer att
påverka mig och honom att vara ifrån varandra så länge?
Nu ringde han..

Lucy

Kommentarer
Postat av: Dancing Queen

Det var tider det......

2010-04-08 @ 07:45:45
Postat av: Lucy

Sv Dancing Queen: Mmm..kommer aldrig att glömma våra somrar på Rhodos!:) Tänker tillbaka på dem med kärlek.



Kram Lucy

2010-04-08 @ 21:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0