A penny for my thoughts

Jag hittade den här bilden när jag snokade runt bland mina vänner på Facebook. Den är tagen i somras när jag var på Marcus och Christians bröllop. Det är så mycket liv och rörelse i den här bilden. Alla ser så glada och förväntansfulla ut utom just jag. Marcus är mitt uppe i en diskussion med en annan gäst. Mamma beundrar nyfiket Christians ring. Tänk om man kunde vrida tillbaka klockan och få reda på vad som snurrade i mitt huvud just där och då. Varför ser jag så olycklig ut? Nåväl, det var ett vackert bröllop med massor av kärlek. Jag har bara fina minnen från den dagen och kvällen.




Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

Godmorgon :D

2010-04-17 @ 09:20:46
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0