Bekännelser

Från och med idag förtjänar jag titeln som Världens sämsta vän:(

Jag har en knapp handfull bästa vänner och Du är en av dom. Du är en av fyra som jag skulle plocka ner himlen till om jag bara kunde. Du är avgörande för min existens. Utan våra dejter hade jag gått under, det är så. Och nu har jag svikit dig:( Jag skriver kanske i klyschor men jag menar vartenda ord och hade jag bara varit starkare och inte så förbannat feg så hade verkligheten inte sett ut som den gör idag. Men jag kommer att gottgöra dig, Miss Dion. Det har du mitt ord på.

Vi ses på fredag
All min kärlek till Dig





Kommentarer
Postat av: Linn-lay

hehe ja då det ska jag göra. du får la komma och sjunga karaoke med mig hahah :D

2010-04-27 @ 19:44:24
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0