Bröllopsbestyr

Jag och Blunder är mitt uppe i det, The Wedding. Dock inte vårt eget, sakta i backarna;) Miss Dion och hennes darling är först ut. Bara dryga månaden kvar nu, kan inte fatta det! Blunder har hittat snyggaste Filippa K-kostymen och jag blev väldigt kär i den här klänningen idag. Tänk, här åker man Köpenhamn runt och så visar det sig att "min" klänning finns i min egen lilla hemstad. Så kan det vara ibland. Jag blir lätt hemmablind. Hittade en bolero till som jag provade separat utan klänningen och just där och då kändes den klockren men när jag testade plaggen ihop kändes det inte lika rätt längre. Klänningen stannar och en ny överdel får införskaffas. Jag har en väldig förmåga att stressa upp mig och bli nojig inför sådana här grejer men det brukar alltid bli hur bra som helst till slut.
:)



Blunder är så fin när han poserar..
;)

Kommentarer
Postat av: Fröken C

Ohh.. ni är fina båda två ;) Kram

2010-04-20 @ 20:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0