In motion

Det är en spännande tid just nu, både för mig och Blunder. Saker och ting börjar röra på sig, jag känner det i hela kroppen!:) Igår var Blunder på en andra intervju med sin framtida (?) arbetsgivare och det gick riktigt bra! Förhoppningsvis får han ett besked denna veckan. Denna väntan..vilken lidelse och med skräckblandad förtjusning!:)

Det är som sagt inte bara i Blunders liv det händer grejer..Jag fick ett väldigt spännande och intressant mail idag som också kan visa sig vara avgörande för min framtid. Vill inte säga mer förrän jag vet mer men mycket kan hända i maj månad.. Patience my dear Watson, patience..:)

Vad har Du för drömmar? Hur vill Du att din framtid ska se ut?
Stora frågor men bra att stanna upp och fundera kring ibland.
Happiness lies in your own hand..




Kommentarer
Postat av: Tuva

Vill bara säga tack för din otroligt snälla och fina kommentar förut!



/Tuva

2010-04-28 @ 21:33:02
URL: http://litenkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0