Julklappstips

Jag älskar julklappar. Det vet alla som känner mig:) Ju fler desto bättre! I år hade jag dock kunnat nöja mig med en endaste klapp och det är Gizmo. Jag hade en Gizmo när jag var liten, när Gremlins verkligen var poppis men dum och alldeles för liten som jag var så hade jag inte förstånd nog att vårda honom med värdighet. Vet inte ens var han är idag..:( Men skulle jag få en ny Gizmo skulle han få så mycket kärlek. Det lovar jag och så skulle han få följa med mig till jobbet varje dag.

Så snälla tomten, visst har jag varit snäll i år..?


Kommentarer
Postat av: Emmelist

väldigt bra och fint skrivet. tack för att du tog dig tiden att skriva den till mig.... väldigt glad blir jag då ens läsare "bryr" sig på ett sätt. Tack!

2010-12-17 @ 00:30:28
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Lotta

HOPPAS TOMTEN LÄSER DIN BLOGG KRAM LOTTA

2010-12-17 @ 21:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0