Life is ours, we live it our way

Jag har någonting att skriva om min bäste vän.
Jag har någonting att skriva om Håkan.
Jag har redan skrivit om 2010 och om förväntningar på 2011.
Mina vänner, mina bästa vänner väntar det största
mirakel som någonsin finns. Och borde inte alla välkomna detta?
Svaret är självklart JO. Jag och Micke längtar efter den här bebisen mer än någon
kan föreställa sig.
Jenny och Håkans bebis är en ängel.
Född tlll den här jord för att sprida glädje och lycka. Det är jag övertygad om.
Och det finns ingen bättre person att vägleda henne i detta än Håkan.
Jenny, som jag känt och älskat sedan barnsben är en självklar förälder och det vet hon.
Håkan, är pappan som jag aldrig haft. Och jag kunde inte önskat någon bättre
för dottern som komma skall, när allting blir ljusare. När allt väntas bli grönt. När kärleken
är så mycket starkare än de ord jag försöker få ner här, en kall decemberkväll.
Ni är de bästa föräldrar med de bästa förutsättningar.
Det enda jag kan säga är må väl, jag önskar er allt gott.
Det enda andra kan säga är i princip detsamma.
Det enda som spelar någon roll är att ni lär det här barnet kärlek.
Utan att önska allt för högt så önskar jag den här flickan all kärlek som finns i universum.
Puss och all lycka. Från oss. Och glöm aldrig, vi är alla vinnare...om vi så viftar högt med våra papper och pennor längs stranden eller om vi så är inlåsta på våra kontor. Kärleken dör aldrig, vi låter oss ej någonsin falla inom några ramar, för att det ser bra ut. Herregud, vi älskar ju.
Vad mer kan vi göra?
För alltid finns vi här för er och lillfisen.
Puss
Louise & Micke.

Midsommarafton 2008.
Ni fick mig att uthärda. Ni fick mig att känna hopp. Att älska.
Jag är för evigt tacksam. Ni trodde på någonting som inte fanns just då.
Ni trodde på mig.
Puss




Kommentarer
Postat av: Håkan o Jenny

Tack söta ni för dessa fina ord och tankar. Vi är så lyckliga över vår lilla flicka som väntas och glada för att ha vänner som er. Puss o kram!

2010-12-19 @ 15:59:43
Postat av: Lucy

Sv Håkan och Jenny: ♥

2010-12-20 @ 18:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0