Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Ja, det blev en liten bloggpaus under julledigheten. Känns som att mina fem lediga dagar sprang förbi snabbare än blixten. Men det är väl så när man är ledig men ändå har fullt upp. Mysigt har det varit och roligt. Har spenderat i princip all min lediga tid tillsammans med familjen, bästa vännerna och kärleken. Jag har syndat alla juldagarna och ätit himmelskt gott, precis som det ska vara. Jag och Dancing Queen tog även ett träningspass på Friskis på självaste julafton vilket faktiskt kändes hur bra som helst, särskilt efteråt. På juldagen var vi ett gäng som vrålade ikapp hemma hos DQ. Tacka vet jag Singstar och The winner takes it all och I'd do anything for love (but I won't do that). En bra bit efter midnatt (var klockan halv två..??) bytte vi ut micken mot dansgolvet och gjorde stan som bara vi kan. Herregud vilken bakfylla den här kvällen och natten resulterade i men jag klagar inte. Jag har dansat, skrattat, älskat, gråtit och shottat. Som jag levde den kvällen. Så, jag var sliten igår och det blev en heldag i soffan men vad gör det? Söndagar är sällan särskilt intressanta eller mer spännande än så ändå.

Hur gick det med julklappsjakten? Måste säga att julafton verkligen levererade när det kommer till mina klappar. Av älsklingen fick jag örhängen från Efva Attlings kollektion Crazy heart OCH en Gizmo!:) Jag fick allt som jag önskat mig och mer därtill. Det bästa med julafton var ändå när Blunder öppnade julklappen från mig. Han lyste upp som ett barn över de här kängorna som jag plockat hem från Tretorn. Nog är jag rätt så säker på hans smak, men att han skulle bli så glad, det trodde jag inte:) Det värmer. Det gör mig glad. Som jag sagt tidigare så älskar jag julklappar och presenter i alla dess former. Men att se andra öppna sina klappar. Att se förväntan tindra i älsklingens, mammas eller storebrors ögon. Det är lätt den största och bästa julklappen av dem alla ♥
Är det inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0