Dancing Queen 30 år!:)

Jag fann ingen tid över till att blogga igår. Efter jobb bar det direkt iväg på Afterwork med två gulliga kollegor som ville fira mig och min födelsedag såhär lite i efterhand. Vi hade supertrevligt och det blev några fler drinkar än vad vi behövde..särskilt med tanke på att det var tisdagkväll och vi alla såklart skulle upp och jobba idag. Det var absolut värt det, MEN det blev en väldigt lååång och seg dag idag. Att vara småbakis på jobbet är ingen hit. Mitt problem har varken med trötthet eller illamående att göra..nä, jag blir så otroligt HUNGRIG hela tiden, ungefär som att förbränningen och matsmältningen går på högvarv hela tiden. Fick i mig en stadig frukost imorse, ätit en massa frukt hela dagen och en god och i vanliga fall tillräcklig lunch. Ändå har jag gått runt och småtjurat hela dagen för att jag varit så hungrig.
Blä för bakiskänslan..

Den 24:e februari är ingen vanlig dag! Idag firar vi Dancing Queen som är lycklig nog att också, äntligen få fylla the big 30;) Hoppas att Du, min kära vän har en helt underbar dag (och semester såklart!) i varma Thailand!♥ Det finns värre sätt (och platser..) att fira sin födelsedag på, that's for sure! Jag räknar med att Jovigirl och Mr.Strong tar väl hand om dig imorgon när ni ska ut och rulla hatt..;)

Aja, tillbaka till verkligheten för min del. När man inte kan gotta sig i sol och värme, då blir det filten, mysbyxorna och ett par avsnitt av SATC istället:) Fick dvdboxen av min älskade Blunder i födelsedagspresent♥


Bjuder på ett par bilder från Dancing Queens och mina glansdagar;)

Kommentarer
Postat av: Dancing Queen

Hej gulliga du! Hade hoppats du kommit upp denna sondagsmorgon men ikke. Hoppas allt e bra, har e det svettigt varre! :) Vi ses snart! Manga kramar fran ett varmt Thailand!

2010-02-28 @ 09:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0