Mer kärlek, lyckönskningar och Alla hjärtans dag

Jag har inte riktigt kommit igång med bloggandet efter semestern..Vi svävar fortfarande på små moln efter en vecka full av kärlek, sol och bad. Att Blunder friade till mig firas fortfarande på högvarv. Jag lovar att berätta mer när jag som sagt samlat tankarna lite bättre:) Vi har blivit bortskämda med finaste uppvaktning av nära och kära, kan inte tacka nog för alla blommor, söta presenter, kort och lyckönskningar via sms! Tack, tack tack igen och igen!♥ Ingen har väl missat att det är Alla hjärtans dag idag också, en perfekt "ursäkt" för mig och Blunder att fortsätta fira vår kärlek;) Fast det är ju såklart något som hellre bör göras varje dag än just en dag om året genom dyra presenter. och dylikt. Kärleken är fri, den har inget pris och går inte att värdera i pengar..inte enligt min åsikt iallafall. Men dessa tankar är inget nytt och egentligen finns det väl inget dåligt eller "fel" sätt att visa att man tycker om någon. En del vet inte om något annat sätt än att uttrycka sina känslor genom diamanter, andra säger aldrig ens orden "Jag älskar dig" men visar det ändå med andra ord och gester. Kärleken sätter färg på tillvaron i alla möjliga sorters skepnader och det är HÄRLIGT  tycker jag!:)


♥KÄRLEK♥

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja visst är kärlek underbart och precis som du skriver är den gratis.

2010-02-16 @ 22:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0