På återseende!

Oj oj oj. Jobb in i det sista..Har just kommit hem och måste ta tag i packningen nu. Mamma bjuder på middag om en timme (och söta Dancing Queen ska komma förbi med presenter..spännande:),skönt att slippa stå med mat och disk när man ska ge sig ut på vägarna om en sådär 9 timmar så det tackar både jag och Blunder för..:)

Ja, vad mer finns det att säga, nu lämnar vi det här snöslasket och drar till varmare breddgrader. Men jag kommer ju tillbaka igen såklart, om en vecka. Då som en glad och utvilad 30åring med ny kraft och energi, en förbättrad och uppdaterad version av mig själv helt enkelt..hoppas jag iallafall:)

Ni får ha det helt underbart härhemma och gör det bästa av snöyran..Har inga bra förslag på vad det bästa kan vara just nu, men vara inomhus med tända ljus och en bra bok eller film medan flingorna yr utanför har ju ganska hög mysfaktor iallafall!:) Och så kan ni såklart roa er med att gå igenom mitt arkiv här på bloggen..har ju nästan hunnit bli ca 300 inlägg sedan jag började blogga förra året så lite läsning finns det att ta del av.

Ta hand om er sötnosar så hörs vi om en vecka!
Lucy



Kommentarer
Postat av: Alec85

En vecka? Då hinner du bara ner och vända. Det tar två att ställa om sig och några till innan man satt sig till ro :)

2010-02-04 @ 10:06:13
Postat av: Åland

Grattis Lucy på födelsedagen! hoppas ni får det varmt o skönt! kramar

2010-02-04 @ 17:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0