Slash Trash

Hmm, har nu kontaktat studievägledaren på den högskola och institution där jag tog min examen 2005 (time flies oh yes..!) för att komma åt de handlingar som jag behöver för eventuella fortsatta studier.. Får se, om det blir något av det. Tack till Ace och Fröken C för bra peptalk!:) Det är nu eller aldrig, jag vet..jag vet!

Blunder och jag står inte ut i snöslasket som aldrig verkar vilja ta slut..vi drömmer oss redan bort till Grekland i sommar. Bara måste åka dit igen..som det ser ut just nu så åker vi till Skiathos igen i juli..längtar:) Det är verkligen vårt smultronställe:)♥ Blunder ägnade sig för övrigt åt både klassisk och trashlitteratur när vi var i Egypten som synes. Jag fann inte riktigt ro att läsa någonting för ovanlighetens skull, men roade mig  med att titta på alla bilder i Slash biografi. När man summerar Guns n Roses karriär, vilket jag och Blunder gjorde flertalet gånger när han var uppe i boken så är det överraskande få hits och skivor som Guns släppte..Men sedan höll de ju inte på särskilt länge heller, inte originaluppsättningen av medlemmar iallafall.. bara 10 år typ. Idag går 10 år skrämmande fort, när jag var liten var 10 år en livstid. Förmodligen är det därför jag vill minnas Guns karriär som längre och mer innehållsrik än vad den faktiskt var. Ja tiden går, OCH VI MED DEN;)'


Kommentarer
Postat av: Ace

Få hits? Ur huvet: Patience, Nightrain, Welcome to the jungle, Paradise city, Sweet child o´mine, You could be mine, Don´t cry, Civil war, November rain, Estranged... På fem plattor är det väl ändå rätt bra??

2010-02-19 @ 20:21:12
Postat av: Lucy

Sv Ace: Ja där fångade du precis de hits som wikipedia tar upp också. Min poäng var ju att jag tycker att det känns som att de hade en mer långlivad karriär än så. Men visst, 10 hits är väl bra på 10 år..minns bara bandet som så mycket mer och hitsen som så många fler..Men ok, minnet sviker. That's all!:)



Lucy

2010-02-19 @ 20:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0