Salutations!

Nedräkningen har börjat. Idag är det exakt tre veckor kvar tills vi åker till solen. Längtar ihjäl mig. Känns som att det är det enda man gör i januarimånad..LÄNGTAR efter något annat.. Tänk om vi kunde stryka januari helt i kalendern. Sweet...:) Fast det hade varit ganska taskigt mot Jovigirl som firar sin födelsedag i januari, och just idag faktiskt! Hon är först ut att knäcka the BIG 30. Därefter är det jag som står på tur..

Grattis STUMPAN på din dag!♥
Hoppas att du njuter till max i Thailand!

Har letat mig tokig efter en passande födelsedagsbild
och det närmsta jag kunde komma var den här från vår
kräftskiva förra året. Aja, partyhatten är på iaf!:)



I väntan på "riktiga" födelsedagsgåvor är detta
min avståndspresent till Dig..

Lyssna, minns och njut!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0