En annan hjältinna

Vi börjar närma oss Melodifestivalstider..och när jag sitter här i min sömnlöshet denna sena lördagsnatt eller snarare tidiga söndagsmorgon kommer jag på mig själv med att drömma mig tillbaka till 2008 och Sibels bidrag det året. Får fortfarande goosebumps när jag hör "That is where I'll go" och tycker att söta Sibel har en innerlighet och röst som inte är av denna värld. Jag gillade 2008 års vinnare starkt, var ju Perelli med "Hero" och man visste väl egentligen hela vägen att hon skulle ta hem det. Men innerst satt jag och hoppades och drömde om en vinst för Sibel. Balladen är grym, faktiskt den bästa tycker jag i "modern" tids Melodifestival. Vem vet, kanske kommer Sibel tillbaka ännu starkare i årets tävling. Jag hoppas på henne, hon är en pärla!:)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Var det inte detta året Måns var med ?Tror att han vunnit om han var i final med CARA MIA

2010-02-01 @ 22:18:37
Postat av: Lucy

Sv Lotta: Nope, Måns var med 2007. Samma år som The Ark vann med "The worrying kind". Måns bidrag var starkt, men jag var svagare för Ola Salo & Co.

Och vilket fiasko det blev sen då..;)



Kram Lucy

2010-02-01 @ 22:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0