Fisksoppa med saffran

Jag kände mig kreativ i eftermiddags. Ville laga något gott till ikväll som jag inte brukar göra. Vad passar bättre än en varm soppa nu när det t.o.m. är minusgrader ute (!) Så jag googlade recept (ja, på arbetstid...host host!) och fastnade för ett med fisksoppa och saffran. Det blev en himla massa hackande av grönsaker men nu står soppan färdig och puttrar på spisen. Jag har provsmakat lite och den verkar inte alls särskilt tokig:) Snart väntar domen när Blunder kommer hem. Hans kommentar i telefonen förut var:
"Det låter jättegott med fisksoppa men kan du laga sånt?" Svar: JA, klart jag kan! Och jag ska minsann motbevisa Blunders tvivel så fort han kommit innanför dörren!
Jäkla mansgris...
:)

Mmmmmmmmmmmmmmmm...♥


Kommentarer
Postat av: Lotta

Den ser underbart god ut Louise klart att du kan laga till en god soppa

2010-01-08 @ 22:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0