It's a date!

Så var det lite helg igen. Ledig imorgon:) Det firar jag och Dancing Queen med en middag på stan ikväll ♥. Har varit två hektiska dagar på jobb nu. Känner mig helt matt. Varje år vid den här tiden lyckas min chef med att få mig att känna att jag gör ett dåligt jobb. Hur gör han? Jag VET att jag gör ett bra jobb och sliter häcken av mig periodvis för att få det att gå ihop. Skulle vi leva i en perfekt värld där allt flyter på klanderfritt med våra kunder hade jag nog fått jobba dygnet runt, om ens det hade räckt.. Det finns ju inte.. det som är perfekt. Men det är väldigt tråkigt att känna att man inte räcker till. Det är så lätt att belysa allt som är galet och fel hela tiden också, tänk om jag hade uppskattats för alla problem jag verkligen löser och allt det som jag faktiskt gör rätt. Men det "syns" ju inte på samma sätt, det tas bara för givet. Ah jag ger upp jobbet nu, åtminstone för ikväll:) 

En tupplur innan jag träffar min middagsdejt hade nog inte suttit helt fel..
:)


-Juldagen 2009-
Jag och Dancing Queen poserar innan det börjar bli alltför onyktert;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0