Och Förloraren Är..

Jag är sjukt besviken på mig själv just nu. Jag har fastnat i Paradise Hotelträsket. Ni vet, B-såpan...nej, den är mer än B, C- eller D-såpan klingar bättre..på Tv6. Fånig kanal och såpa utan någon form av värdighet:) Det räcker ju också att man ser ett par avsnitt, sedan är man fast i intrigerna. Helt onödiga intriger dessutom som skapas av deltagarna i total brist på annan sysselsättning. Det händer ju inte alltför mycket i det där huset egentligen, mer än att alla går runt och försöker psyka varandra genom att snacka pakter och hitta på lögner. Trots att jag verkligen totalsågar Paradiset så har jag givetvis gått och skaffat mig en favorit som jag tycker ska vinna pengarna. (250 000 SEK förresten..även vinstsumman är ju ett hån..) Självklart har jag det. Det hör ju till. Min favorit är killen som man nog antingen älskar eller hatar, men jag tycker han är cool. Han spelar "spelet" hyfsat bra i förhållande till de andra deltagarna. Han vet vem han ska ty sig lite mer till och vem han ska hålla på avstånd, utan att någonsin visa det såklart. För han spelar ju bästa polare med alla och det är ju så man måste göra om man vill hålla sig kvar. Och så är han bra på att snacka, självklart. Om jag får välja så är Cimon vinnaren. Eller vinnare och vinnare, det beror på hur man ser det. Att vinna Paradise Hotel innebär ju samtidigt att man är en av få som är kvar längst i tävlingen och frågan är väl hur mycket värdighet man förlorat eller har kvar vid det laget. Men man kan ju inte få allt och vad gör man inte för 250 000 kr...?;)

Har du också fastnat i Paradiset? Vem håller du på?



The winner takes it all..NOTHING!
;)

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

Hallåådär :)

Hur mås det?

2010-01-20 @ 21:02:24
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Fröken C

Måste man se så där blåst ut när man ska vara med där? Kanske ska jobba på den looken, eller inte? :P

2010-01-21 @ 11:18:27
Postat av: Lucy

Sv Fröken C: Det räcker inte bara med att SE blåst ut..man måste nog även VARA ganska blåst om man ska stå ut i det där träsket i 2 månader;)



Kram L

2010-01-21 @ 13:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0