♥ Sista natten med gänget ♥

Låter kanske lite väl dramatiskt. Men ikväll blir faktiskt sista natten på ett bra tag nu.. med alla tjejerna samlade. Om en vecka påbörjar Jovigirl och Mr.Strong sin långresa i Thailand. Har vi andra tur så kommer de hem framåt vårkanten igen, som iof känns vääääldigt avlägsen just nu. Men det kommer att gå fort, jag försöker övertyga mig själv om det. Jag och Blunder har vår resa att se framemot till i februari, i slutet av samma månad åker Dancing Queen också iväg till Thailand för att fira sin 30års dag, och däremellan ska vi väl försöka styra upp något sorts firande av våra födelsedagar på hemmaplan också. Och så har vi ju Miss Dions kommande sommarbröllop att planera inför. Sötnosen blir ju först ut i brudklänning i slutet av maj, härligt!:) Jo, vi lär som sagt ha att göra allihop, men det känns lite tråkigt att veta att ikväll är sista kvällen som vi alla ses samtidigt på några månader. Därför lägger vi alla gamla nyårsbaksmällor åt sidan och jag kommer att göra mitt bästa för att ignorera min magkatarr och ihärdiga trötthet som inte verkar vilja ta slut för ikväll är det den livslånga vänskapen och kärleken som det ska skålas för, i mängder!:) ♥



Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in *2009's sorgligaste youtube klipp!* :$ http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/2009s-sorgligaste-klipp.html#comment

2010-01-02 @ 15:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0