Speechless

..Är precis vad jag blir när jag (förmodligen 1000 år efter alla andra..) för första gången hör en ballad med Lady Gaga. Hon har ju redan med sina snabba hits övertygat mig om att hon är 2000-talets första och absoluta popstjärna no.1. Att hon även kan ta ton i en bittersöt ballad och göra den intressant gör ju knappast att jag älskar henne mindre:) Och allt paketerat i ännu ett snyggt framträdande som nedan.. Finns det några begränsningar alls när det kommer till Lady Gaga? Tror faktiskt inte det, HÄRLIGT!!!!:)♥

I can't believe how you looked at me with your
Johnnie Walker eyes..

Kommentarer
Postat av: emmelist

hahahaha underbar kommentar du hade lämnat då! :D å de där om mina pattar var bara ett skämt...så även om du snart fyller 30 så är dom nog fasta :P

2010-01-17 @ 18:21:22
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0