♥ = Toyota

Nu kanske jag överdrev lite..:) Jag är egentligen allt annat än bilintresserad och kärlek är egentligen inte alls synonymt med bilar för mig. Men just nu ÄLSKAR jag Blunders nya bil! Och det är just vad den är. SPLITTERNY så att säga. Vi var och hämtade den på Toyota efter jobb idag, en Yaris är det, och nu har vi cruisat runt lite. Känns sjukt fräsch och skön att åka i. Undrar när/om jag får köra den hehe..:) Himla gullig personal och bra service har vi också fått uppleva när vi sprungit på Toyota Center de senaste veckorna. Billånet är skrivet på 4 år, därefter är den betald. Perfekt säger jag, 4 år..då är det nog lagom tid för att byta upp den till en större och BARNVÄNLIGARE modell:) Jajajajaaaa..jag erkänner I'm in love with Toyota för tillfället!:)♥

Vad har alla mina söta läsare för sig nuförtiden? Ni kommenterar inget, men jag ser att ni går in och läser.
Lämna gärna en rad i kommentarfältet och berätta vad Du har för Dig!

Ha en underbar fredagkväll!:)



Såhär ser den ut, en svart Yaris som rockar fett!
Passar Blunders stil och image till max;)

Today
Tomorrow
Toyota
:)


Kommentarer
Postat av: Hermes

Ser ut som en dambil. Läder väska och rödläppstift. Kunnde inte låta bli sorry.! :)

2010-01-31 @ 13:29:51
Postat av: Lucy

Sv Hermes: Tur att både jag och Blunder älskar läderväskor och rött läppstift då:)



Kramar Lucy

2010-01-31 @ 14:57:45
URL: http://lucyvida.blogg.se/
Postat av: Hermes

Så den bjuder du på? :) Har förstått det när jag läser runt här. Lite så mesigt och så men det väll så nya tider nya sanningar!!

2010-01-31 @ 15:43:46
Postat av: Lotta

Har haft en Toyota Carina som någon satte ELD på vid en parkering den bästa bilen efter AUDI

2010-02-01 @ 22:21:58
Postat av: Hermes

Ajdå du fick väl ut en ny på försäkringen?

2010-02-01 @ 23:07:51
Postat av: Lucy

Sv Lotta: Den siste idioten är inte född, synd bara att vi andra jämt och ständigt ska behöva lida för det.



Kramar Lucy

2010-02-01 @ 23:20:09
Postat av: Hermes

Jag skissar på en del lösningar att både bli förmögen och samtidigt göra staden säkrare utan några större materiella förändringar. Allt som krävs är myndigheternas samt företag privat personer och riskkapitalisterna på samma tåg. AB är Visionernas framtid

2010-02-01 @ 23:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0