Välkommen 2010

Så lyckad kvällen blev igår! Blunder och jag hade nyårsmiddag hemma så det var fullt upp och fullt ös hela kvällen och sent in på januarimorgonen. Januari...känns alltid lika konstigt och framförallt TOMT när lovely december är över och januari knackar på. I december händer allt, i januari känns det som att staden och alla människorna sover.. Tuff kontrast minst sagt. Men ska väl lyckas ta mig igenom denna januarimånad också, för att sen välkomna februari och min 30års dag (!) Ångesten blir alltmer påtaglig nu..Tur att min dag firas in med sol och bad i Egypten ♥.

Gott Nytt År alla söta bloggare och läsare!
Och välkommen 2010, hoppas att Du kommer att vara lika bra och gärna ännu bättre än 2009 ♥



Sista måltiden 2009 delades med bästa vännerna
All min kärlek till er!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0