Let me show you the world in my eyes

Är bara hemma och vänder efter en sväng på stan med mamma. Åt en god lunch på Mezo tillsammans och gick även inom The Body Shop för att köpa nytt body butter inför resan. Min söta mamma fixade det kalaset:) Moringa är min absoluta favorit när det kommer till Body Shops body butter. Vilken är din?

Nu ska jag fräscha till mig lite. Sen åker jag och hämtar upp söta A för att ta med henne på en rejäl överraskning. Hon behöver lite egentid med tanke på allt som snurrar kring henne just nu. Hoppas att hon blir glad ♥


Me love!

Kommentarer
Postat av: ellie m

fin blogg (a)

2010-07-09 @ 13:13:44
URL: http://elliestaffs.devote.se
Postat av: Anonym

Föredrar personligen lite billigare Body butter som håller samma kvalitet som Body shops. Det finns några grymt bra från IndoLux, på hemsidan: http://www.soapbar.eu

Till sommaren gillar jag själv att dofta jordgubb! Mangon är ljuvlig också. Har inte provat alla, men dett aär mitt tips för dagen!

2010-07-09 @ 14:18:25
Postat av: Fröken C

Moringa is tha sh-t! :P

2010-07-14 @ 22:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0