20 juli 2002

Ur "Kära Dagbok":

20 juli, 2002:

Det finns ingen anledning att förneka det längre.
Det är slut mellan mig och J, och har varit så i tre veckor nu.
Trots att ingen någonsin kommer att förstå så älskar jag
honom och kommer alltid att göra det.
Vi hör ihop, jag är inte dum.
Men det fungerar inte.
Låter säkerligen motsägelsefullt men som jag
konstaterat tidigare så vet jag att han älskar
mig innerligt men han har och har under hela
vårt förhållande haft problem med sig själv.
Problem som inte går att blunda för om det ska fungera.
Jag vet att jag har varit elak, det ligger i min natur.
Men min kärlek har jag aldrig varit snål med.
J har varit riktigt elak, gång på gång.
Och nu väljer han att lämna mig ifred.
Så nobelt av honom.

(JAG HAR SKAKAT HAND MED JOCKE BERG:))

Kram Lucy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0