Alejandro

Såväl Gagas hemsida som YouTube har varit sjukt överbelastat de senaste dagarna tack vare världspremiären av videon till "Alejandro". Så efterlängtad och nu när jag äntligen sett resultatet kan jag inte säga annat än att hon (som vanligt) infriar alla mina förväntningar och mer därtill. Som Gaga själv uttrycker det så är videon en hyllning till Madonna och "Vogue" och jag kan ju inte annat än älska henne och hennes artisteri ännu mer för det. Så proffsigt, så snyggt, så sexigt. Timingen är perfekt. Går verkligen inte att undgå flirten med Madonnas image och moves från 89-90. Och sen är det ju bara så underbart med påkostade musikvideos..hur många av dagens artister lägger ner sin själ och energi på det?

Självklart visas här den förlängda versionen...Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Siri

bra låt :)

2010-06-12 @ 13:58:19
URL: http://sirianna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0