29 juni 2003

Ur "Kära Dagbok":

29 juni 2003,

Jag har inget liv för tillfället. Bara jobbar och jobbar..
Känner mig ensam men ändå inte.
Fokuserar på mig själv just nu. Jag ska nå mitt mål..
Midsommar bekräftade än en gång min dåliga självkänsla, brist på självrespekt och hur ytligt vårt
samhälle är. Som om jag inte visste det redan.
Men allvarligt talat. Jag är 23 år, när ska jag växa upp? Och framförallt, kommer jag någonsin att sluta
förvåna mig själv? Tror inte det.
Kan inte radion bara sluta spela Kent? Ska jag ständigt och för alltid behöva bli påmind om mitt förra liv?
Ska han alltid spöka där? Jag ber för att det inte är så.
Jag kommer att bli sjuk isåfall.

Lucy

Kommentarer
Postat av: Daniela

Radion skulle få spela mera Kent. Sjukt hårda minnen finns det på många av deras låtar, men utan dom, skulle jag inte ha någon tröst alls. Din blogg verkar vara väldigt intressant, you go girl!

2010-04-06 @ 20:53:48
URL: http://rutumuljus.blogspot.com
Postat av: Lucy

Sv Daniela: Håller med dig!:) Nuförtiden är det helt ok att radion spelar Kent. Man får nya minnen att relatera till..nya associationer. Jag försökte lägga en kommentar till dig på din blogg men det gick inte? Kanske klickade jag fel då min finska inte är särskilt bra:)



Kram och sköt om dig,



Lucy

2010-04-07 @ 18:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0